مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-17پزشكي

افتتاح پنجمین پایگاه جاده ای اورژانس 115 شهرستان سلسله 


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه اورژانس 115 کهمان شهرستان سلسله با همکاری معاونت بهداشتی این دانشگاه افتتاح شد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه اورژانس 115 کهمان شهرستان سلسله با همکاری معاونت بهداشتی این دانشگاه افتتاح شد.

بهرام دلفان 26 آذرماه در آیین افتتاح هفتمین پایگاه اورژانس 115 شهرستان سلسله با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف راه اندازی پایگاه های اورژانس افزایش سرعت رسیدن بر بالین بیمار و نجات جان مددجو است گفت: از ظرفیت خیران و مؤسسات خیریه در حوزه های مختلف استان به ویژه حوزه بهداشت و درمان استفاده شده و با برنامه ریزی و کار مستمر بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان های مردم نهاد بیان کرد: از مشارکت های مردمی در قالب سازمان های مردم نهاد نیز می توان بهره برد.

در ادامه نیز محسن آدینه وند، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه جاده ای اورژانس 115 کهمان در مجاورت خانه بهداشت این منطقه و با هزینه تجهیز و امکانات رفاهی پرسنل به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به موقعیت گردشگری منطقه کهمان این پایگاه جمعیت 5000 نفری را پوشش خواهد داد و با راه اندازی این واحد عملیاتی، تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پنجمین پایگاه جاده ای اورژانس 115 شهرستان سلسله 

افتتاح پنجمین پایگاه جاده ای اورژانس 115 شهرستان سلسله